Vanlige spørsmål

Hvordan kan jeg vite hva handlekurven vil koste? 
Du får vite hva varene du legger i handlekurven koster. Noen varer må veies og varer kan være utsolgt. Derfor får du endelig pris oppgitt når betalingen gjennomføres.    

Hvem plukker varene? 
Ansatte i butikkene som brukes i løsningen plukker varene.

Hvem kjører ut varene? 
Vi har en avtale med Posten om distribusjon av dagligvarene.  

Hva skjer om jeg ikke er hjemme når dere kommer med varene? 
Det er mulig å avtale at budet setter varene på trappen eller utenfor døren om man ikke er hjemme når matvarene kommer. Du får en SMS av Posten når varene nærmer seg.  

Hva gjør jeg om varen er stygg/ødelagt når den blir levert? 
Da tar du kontakt med kundeservice så fort som mulig, og blir enig om fremgangsmåten videre.   

Hva gjør jeg om jeg får feil vare levert? 
Da tar du kontakt med kundeservice så fort som mulig, og blir enig om fremgangsmåten videre.  

Kan man bestille alkohol og tobakk til hjemlevering? 
Nei, vi selger ikke varer som krever ID i bestillingsløsningen.  

 

Coop Norge SA, Østre Aker vei 264, 0977 Oslo | Postboks 21 Haugenstua | Org nr 936 560 288.