Slik bestiller du

step_1_and_step_2_with_text4.png
step_3_and_step_4_with3_text.png

Legg til varer
Velg "Alle varer" fra menyen og legg til ønskede varer. Når du har valgt en kategori kan du filtrere videre i sidemenyen eller velge produkter igjen for ny kategori. Du kan også søke etter produkter fra toppen av siden.

Postnummer
Første gang du legger til en vare blir du bedt om å legge inn postnummeret der du bor.
Skriv inn ditt postnummer (4 siffer) og trykk OK.
Du vil se en grønn hake som bekrefter om vi kan levere til ditt postnummer, hvis ikke vil du få en feilmelding. 

Handlevogn
Når du har lagt til alle ønskede varer, klikk på ikonet for handlevogn øverst til høyre for en oversikt.
Om alt ser ok ut, gå videre til bestilling. (Du kan også gjøre endringer her).

Bestilling
Skriv inn medlemsnummer (valgfritt), navn, adresse, e-post og mobilnummer.

Mobilnummer
Legg inn nummer og klikk "verifiser". Du får en kode på SMS. Skriv inn verifiseringskoden og klikk på OK.

Husk å fylle inn medlemsnummer for å motta kjøpeutbytte på bestillingen.

Legg inn eventuell beskjed til butikken (som pakker varene) eller sjåfør for utlevering.
Velg så tidspunkt for leveranse i nedtrekksmenyen og betalingsmåte.

Medlemsnummer
Du finner medlemsnummeret på medlemskortet, i Coop appen (klikk på menyikonet øverst til venstre) og i brev pr post fra Coop.

Levering 
Du velger selv tidspunkt for levering.

Betaling
Du kan betale med Coopay eller kort. Velg ønsket alternativ i bestillingen.
Betaling må være gjennomført før vi kan kjøre ut varene.

Bekreftelse
Trykk til slutt bekreft for å sende bestillingen.
Du vil motta en bekreftelse på din bestilling på skjerm og epost.

Vi sender SMS når varene er på vei og ca 10 minutter før vi er fremme. (Tjenesten leveres av Posten).
Du kan også bruke Postens app til å spore forsendelsen.

Priser
Alle prisene som oppgis er inkludert merverdiavgift, med mindre annet er opplyst.

Den totale kjøpesummen inkluderer pakking, frakt og utlevering. Pant og poser kommer i tillegg. Prisen kan endre seg for varer som blir veiet i butikk og ved bruk av erstatningsvarer. Medeiere som registrerer medlemsnummer, vil få beregnet kjøpeutbytte på vanlig måte (eksklusiv frakt).

Coop har egne priser for hjemkjøring av dagligvare uavhengig av hvilken kjede varene er plukket fra. Det vil være slik at prisen som vises i bestillingsøyeblikket, vil kunne avvike fra endelig pris ettersom varene plukkes og sjekkes ut i etterkant. På kvitteringen vil det komme frem hvilken butikk som har plukket varene.

Fraktpris er kr 99,-.

Du må handle for minst 800 kr for å kunne sende inn en bestilling.

Kontakt oss
For spørsmål ta kontakt med kunde- og medlemsservice. Telefon 64 87 50 00 (tast 3).

Se også siden vanlige spørsmål



Coop Norge SA, Østre Aker vei 264, 0977 Oslo | Postboks 21 Haugenstua | Org nr 936 560 288.